שבחרת לנפץ תקרות זכוכית
התכנית תפתח בפניך מסלול קריירה חדש או נוסף בניהול חווית לקוח בארגונים. חברות כיום צריכות יותר מנהלי חווית לקוח, שכן הקורונה השפיעה באופן דרמטי על ההתנהגות הצרכנית והרגלי הרכישה. התכנית מיועדת לבעלי השכלה בפסיכולוגיה, מנהל עסקים, תקשורת וייעוץ ארגוני או לבעלי ניסיון בפיתוח עסקי, מכירות, שירות לקוחות ושיווק, המעוניינים לרכוש לעצמם התמחות במקצוע מבוקש ומוביליות בתוך הארגון או מחוצה לו.
החברות המובילות כיום לא סוחרות במוצרים או בשירותים, אלא בחוויות שלנו. צמד המילים "חווית לקוח" הוא הרבה יותר מ-buzzword חולף. חווית לקוח הפכה להיות חשובה יותר מהמוצר או מהשירות עצמם, וארגונים שיתעלמו מתובנה זו עלולים למצוא את עצמם מחוץ למשחק. בעידן הדיגיטלי כדי לייצר חווית לקוח מדהימה בעולם עסקי שקשה להדהים בו, מנהלים חייבים להכיר את הלקוח שלהם, לדעת כיצד לעצב את ההתנהגות שלו ולייצר עבורו חוויה פרסונלית וממכרת.
7.3.21
התכנית הינה באורך של סמסטר וכוללת 12 מפגשים מקוונים, 16:30-20:00
בין המרצים והמרצות
צביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות וחבר הנהלה שופרסל גיא בלוך מנכ"ל Bringg הדס גרוסמן מנכ"לית Mint שני דרפיש Chief Product Officer Spotango אריאלה דניאלי מומחית ומייעצת לחדשנות דיגיטלית ישי הורן מנהל אגף אסטרטגיה חדשנות ואנליזה בנק מזרחי טפחות לירון ורמן מנהל מרכז החדשנות סיטיבנק ישראל רות חייט מנהלת מותג "דיגיתל" בלשכת דובר עיריית תל אביב יפו ליבי טישלר לשעבר סגנית דובר עיריית תל אביב יפו תרי ישכיל סמנכ"לית שיווק קבוצת פרטנר אודה-יה כלפון מומחית לייעוץ עסקי וניהול חווית לקוח פרופ' ברק ליבאי בית ספר אריסון למנהל עסקים המרכז הבינתחומי הרצליה מיכאל מיטרני מנהל דיגיטל וחדשנות סופר-פארם